Search
Bildet viser en pensjonar som jobber på den bærbare datamaskinen sin.

Har du byttet bank?

Hvis du har byttet bank og du mottar utbetalinger av pensjon fra oss

er det viktig at du enten selv endrer bankkontonummer i medlemsportalen ( link direkte

til innlogging i medlemsportalen som er hos vår systemleverandør Lumera).

ved å logge deg inn med Bank ID, benytter vårt kontaktskjema eller at du sender oss

en epost til pensjon@meipen.no. Du kan også sende oss et vanlig brev.

Vi kan ikke motta informasjon om endring av bankkontonummer via telefon.

Del artikkelen på sosiale medier

Utvalgte artikler

Medlemsportal

Vi har 2 portaler som du kan benytte. Den ene er for oppslag, endring av kontaktinformasjon og kontonummer. Pålogging er med bankid. Den andre er for å sende forespørsler og informasjon til MP Pensjon. Du må lage en egen profil hvis du ikke har vært inne tidligere.

Pålogging med bankID

Her kan du se hva som er lagt inn på deg som person. Hva slags ytelser du har (hvilke årlige beløp som kan være aktuelle ved et forsikringstilfelle). I mappen dokumenter finner du tidligere pensjonsoversikter/kontoutskrifter, sammenstillingsoppgaver og lønnsslipper (tilbake til 2019) med mer.

Du kan også endre bankkontonummer og e-mail adresse.

Dette er en ekstern tjeneste levert av Lumera (det vil derfor stå Lumera pensjonskasser når du får opp bildet Bank Id pålogging)

Service desk

Her kan du lage deg en profil og kommunisere med oss. Søknader og andre vedlegg kan lastes opp.

Søknadsskjemaer (alderspensjon, etterlattepensjon og uførepensjon) finner du på forsiden eller lengre ned på denne siden. Du trenger IKKE å logge deg inn.

Dette er en ekstern tjeneste levert av Lumera.